1e dagje beco de trabaja (1e dagje stage lopen) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu 1e dagje beco de trabaja (1e dagje stage lopen) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu

1e dagje beco de trabaja (1e dagje stage lopen)

Blijf op de hoogte en volg Dieuwertje

24 September 2012 | Spanje, Madrid

gisteren vroeg naar bed gegaan en vanochtend er weer vroeg uit. de wekker stond om 8 uur, maar ik hoorde annemieke haar bedje nog niet uitkruipen dus besloot nog een kwartiertje door te snoozen. vervolgens even snel een broodje gegeten aangekleed tanden geptoets opgetut en racen naar de metro. tuurlijk hadden wij weer de pech dat er precies vandaag aan de metro aan onze kant van de weg gewerkt werd en het stoplicht tegen zat. en je niet onder de 5 euro kon pinnen .. maar uitijndelijk zaten we dan toch in de metro ri Ruben dario verder konden we gelukkig dit keer wel meteen de weg vinden en waren we er optijd. langzaam kwam iedereen binnen behalve mesa onze stage begeleider. het was half tien geweest en we zaten nog steeds te niks. hadden wel een stapel boeken gekregen maar rond een uur of 10 hadden we die ook wel doorgebladerd. en we vroegen ons af waar mesa bleef en wat de opdracht van vandaag zou zijn. dus vroegen het aan een van de collegas. mesa kwam blijkbaar volgende week maandag pas.. en we kregen als opdracht om de boeken goed te bestuderen en vervolgens in de styl van agatha kleding stukken te maken op papier waar agatha er dan 1 van uit zou kiezen en het lichaam er bij zou tekenen. we mochten alles uit het altelier gebruiken! om 5 uur mochten we weer naar huis we waren helemaal gaar. thuis even snel knakworstjes op en op naar de spaanse les want die hebben we ook nog de komende 12 weken op maandag en woensdag. we zitten in een klas met alleen maar nederlanders best gezellig haha. ik ga zo maar weer eens naar bed want morgen weer vroeg op ik hoop dat jullie nu op de hoogte zijn. en we zijn benieuwt wat de opdracht van morgen zal worden! hasta luego!