el fin de semaña ( het weekeind) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu el fin de semaña ( het weekeind) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu

el fin de semaña ( het weekeind)

Blijf op de hoogte en volg Dieuwertje

23 September 2012 | Spanje, Madrid

yess weekeind. vrijdag avond zijn we met Vera,Abigail en Jim uitgegaan in Madrid we wilden eigenlijk naar een of ander MTV feest maar dat bleek niks te zijn. dus vera annemieke en ik zochten even een kroegje op in de beurt om een drankje te doen. onderweg kwam er een propper naar ons toe en bleek dus dat er in onze straat de club Pacha zat. deze zomer was ik in Salou in pacha geweest en dat was heel gaaf dus we besloten hier ook heen te gaan. Abigail en Jim kwamen ook mee. was eeen gezellig avondje een rond een uur of 4/5 waren we thuis. zaterdag konden we lekker uitslapen heerlijk. ik werd wakker om half 12 en ben toen wat gaan eten en was zo moe dat ik nog tot 5 uur in bed heb liggen tutten. toen hebben annemieke en ik nog gauw even boodschapjes gedaan en om half 8 hadden we afgesproken om met zn allen te gaan eten bij het Belgish cafétje waar we donderdag avond met Madrid students hadden gezeten. we hebben daar een lekker frietje met frikandelspeciaal op en zijn toen naar plaza mayor geweest hebben daar wat gedronken vervolgens weer ergens anders op een terasje een ijsje op en toen wilde we nog als afsluiting naar een leuk cocktail barretje. onderweg kwamen we weer een hoop mensen tegen met hun rare fratsen om geld te verdienen waaronder een chinees vrouwtje die opeens flink vast hield en in me in me nek ging maseren en een blad voor hield en continue riep MILA MILA MILA MILA of zoiets. en een ander chinees mannetje was een man midden opstraat een massage aan het geven. uitijndelijk hadden we een leuk cocktailbarretje gevonden waar we ook een beetje naar buiten konden kijken en een gezellig sfeertje hing. en hebben daar een lekkere coktail op. rond half 2, 3 uur waren we pas thuis. we hadden afgesproken om vandaag (zondag) naar de dierentuin te gaan en dat hebben we gedaan. was ook erg gezellig, een hoop beesies gezien en het weer zat ook mee. zometeen maar even lekker wat eten en dan vanavond wel op tijd naar bed want morgen begint de stage echt! we hebben er zin in, en zijn ook heel benieuwt!

• 24 September 2012 - 14:26

Opa En Oma :

Hoi Dieuwertje,

Leuk om weer van alles te lezen en natuurlijk dank je wel voor de mooie kaart.
    Hopen dat vandaag alles goed is gegaan op je stage en dat je het er naar je zin hebt.

groetjes opa en oma xxxxxx

• 25 September 2012 - 19:27

Dieuwertje Bruijstens:

hee Opa en Oma!
    graag gedaan, hebben jullie hem ontvangen?!
    stage dagje ging goed,gauw weer een keertje skypen!

liefssxx