Coctèles - Reisverslagen van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu Coctèles - Reisverslagen van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu

Coctèles

het is nu zondag ochtend en ik zit lekker op de bank een stokbroodje te eten en naar John Legend te luisteren. maar ik ga het hebben over zaterdag (gisteren dus) we stonden rond een uur of 9 half 10 op hebben een lekker ontbijtje gedaan en zijn daarna even gaan hardlopen in de buurt. dat was echt wel even lekker en leuk omdat we weer langs allerei nieuwe plekjes kwamen. thuis hebben we een lekker douche gekomen en onze 1e was gedraaid jaja het is ons gelukt! we hebben thuis wat gechilled en zijn smiddag nog even de stad in gegaan om wat foto's te maken en rond te snuffelen in de winkeltjes. toen we daarmee klaar waren hebben we de camera weg gelegd en zijn ri de suppermarkt DIA gegaan aan het einde van de straat tegenover ons. we hadden 4 flink zware tassen dus dat kleine eindje werd opeens nog best een groot stuk maar met een aantal breaks om onze handen weer te strekken en nette jongeman die ons hielp is het allemaal gelukt. opeens was het al laat en we we besloten rond een uur of 7 maar eens te gaan eten vandaag dus wel pizza! stappen we de pizzaria in doe ons wel geschikt leek om lekker even wat te eten word ons vertel dat ze geen pizza's hebben? huh? nouja volgende dan maar daar werd ons duidelijk dat ze pas na 8e weer pizza's serveerde dus weer terug naarhuis. daar even een stukje stokbrood op tegen de ergste honger en om 8 uur weer terug. we vonden een leuk tendje met leuke hippe muziek dus besloten daar te eten de pizza's waren daar ook maar 3 euro en 10 bij 25 cm dus zijden we dat dat dan maar ons voorafje was en zijn we vervolgens weer bij een andere pizzaria een echte grote pizza gaan eten die we natuurlij never nooit opkregen maar goed onze buikjes zaten vol! thuis even tv gekeken op mn ipodje en om 23:00 zijn we ons gaan optutten want we lazen in ons boekje 100% madrid dat er een speciale coctailstraat in de buurt was dus daar we wilde we wel even wat gaan drinken. de straat hebben we niet gevonden maar wel een leuke coctail bar ergens anders. toen ons drankje opwas zijn we nog even verder gaan zoeken naar een andere leuke pub/bar en kwamen een propper tegen die ons gratis een gave club in wilde sturen beetje jammer dat we onze ID's niet bij hadden want zo kwamen we er nog niet in... en dus zijn we maar naar huis gegaan en ons bedje in gekropen..