eerste designer aankoopje in the pocket - Reisverslag uit Manzanares el Real, Spanje van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu eerste designer aankoopje in the pocket - Reisverslag uit Manzanares el Real, Spanje van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu

eerste designer aankoopje in the pocket

Blijf op de hoogte en volg Dieuwertje

29 Januari 2013 | Spanje, Manzanares el Real

holaaa buenos tardes!

sorry ik ben weer lekker laat!

maar goed weer een leuke week achter de rug.
op stage hard gewerkt aan de maskers voor de fashionweek en een jurk versierd met kerstballen! een hoop geprutst alweer maar het resultaat mag er wezen! ik kan er helaas geen foto bij doen want het moet natuurlijk allemaal nog geheim blijven tot de fashionweek! verder word het langzaam steeds duidelijker hoe de kleding er uit zal gaan zien en dat maakt het werken ook gelijk een stukje leuker want juist dan weetje waar je voor werk! ook krijg ik steeds meer de kriebels voor de fashionweek!! en dus hebben Annemieke en ik alvast aangezien het nu rebajas/sale is nog even een aankoopje gedaan bij de shop van Agatha om te dragen tijdens Madrids Fashion Week. jaja eerste designer aankoopje in the pocket!!

verder zijn er weer een aantal studentjes gegaan en weer een aantal bij gekomen, vrijdag kennis gemaakt met iedereen @ huize alcala zoals ongeveer iedere vrijdag maar nu dan met de nieuwkomers! weer een gezellig groepje Nederlanders en meteen met zijn allen uit geweest bij onze stamclub star studio of studio star whatever zoiets haha. en zaterdag zijn we sochtends natuurlijk eerst weer even gaan hardlopen het weer was ook echt heerlijk die dag (graat of 15/18) dit keer een andere route genomen waardoor we in een soort van retro buurtje kwamen en zo liep het hardlopen langzaam uit in een snoufle route door de verschillende winkeltjes, savonds hadden we het plan om met een paar meiden tapas te gaan eten bij el tigre QUE HORIBLE was dat zeg. we kwamen aan rond een uur of 10 en het was mega druk dus werden we naar een andere el Tigre in de buurt gestuurd en gingen we daar poging 2 proberen ook hier was het mega druk maar toch gingen we hier voor. We hadden met zijn allen een flinke beker tinto de verano besteld , want bij ieder glas krijg je een bord met tapa's gratis bij el Tigre en toen die aankwam was er ook een tafel vrij "gelukkig" of toch niet want we waren met een stuk of 7 man en er waren maar 4 of 5 stoelen dusss Annemieke en ik moesten staan met de jas in de hand en zo hebben we gauw onze tapas naar binnengewerkt tinto opgedronken en zijn we naar het appartement van een paar nieuwkomers gegaan en vervolgens met zijn allen naar club Palace geweest best slecht dat ik er nog niet geweest was maar het is ook wel een beetje een ouwe lullen club maar goed wij maken overal een feestje van dus dat was toen ook wel gelukt, 6.30 thuis jaja hier kan het allemaal. Zondag de hele dag extreem lui gedaan wel even kamertje gecleaned natuurlijk en 's avonds nog even the impossible gekeken met Annemieke op de bank. en dat was het wel zo'n beetje..

op naar een nieuwe week!

hasta luego xx

• 29 Januari 2013 - 22:13

Gerard Bruijstens:

Ha Dieuwertje,

de meeste zaken hadden we al via Facebook gedeeld, maar het is goed om het nog eens bij elkaar te zien. Fijn om te lezen dat je de goede vipes weer hebt teruggevonden en dat je weer geniet. Laat de laatste maand Madrid nog maar een poepie ruiken zodat ze je gaan missen als je weg bent.

Geniet van alles wat je meemaakt, want zo uniek wordt het nooit meer!

Groeten,

Gerard.

• 30 Januari 2013 - 14:40

Dieuwertje Bruijstens:

@gerard!

dankjewel en dat ga ik ook zeker doen (: