dikke pret - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu dikke pret - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu

dikke pret

Blijf op de hoogte en volg Dieuwertje

21 September 2012 | Spanje, Madrid

vandaag ging het wekkertje weer om 9:15 dit keer heb ik hem maar niet eerst om 9:00 uur gezet zodat ik een kwartiertje langer door kon slapen.
ontbijtje op en goed gevult naar school. vandaag hadden we de test! ( om te kijken hoe ver je bent) het was niet echt makkelijk en ik had best een hoop fout vooral bij gramatica maar toch kreeg ik een Apto (=goed)
en ik heb mijn certificaat van inhispaña binnen! we hebben verder gepraat in het spaans natuurlijk over typish nederlands, duitse,poolse, americaanse etc. gerechten en andere typishe dingen uit het land waar je geboren bent. in america heb je blijkbaar een papa johns een pizza resaurant waar ze mega size pizza's verkopen. en we hebben natuurlijk verteld over onze Nederlandse stampotten met worst van de hema!
tussen de 2 lessen door weer naar huis even gegeten en weer op naar het andere gebouw. de juf was vandaag weer prettig gestoord. trok allemaal gekke koppen ging met haar hoofd op tafel liggen en uitleg geven. en ze had een spijkerrok aan met een lint er aan en die sloeg ze dan op tafel voor de grap echt een lekker gestoord mens. ze had ons haar facebook en karakter naam : La Midolla gegeven en na daar op gekeken te hebben werd haar gedrag meteen een stuk duidelijker, ze is actrische! ze speelt een clown in een spaans teater onder andere. en we vonden wat leuke filmpjes op youtube van haar waar onder deze: http://www.youtube.com/watch?v=LZoLH0BS9zA die moet je echt even kijken haha. ergens halverwege de les kregen we in tweetallen : Annemieke & Olaf en Henrie & ik een papier met daarop spaanse zinnen waar we spaanse vragen van moesten maken. en verlogens moesten we de straat op in deze tweetallen om mensen aan te spreken en hun antwoorden op de vragen op te schrijven. dat was erg leuk en grappig om te doen. zo moetsen Henrie en ik vragen naar een naam van een museum in de buurt en we zagen bij het metrostation waar we in stonden dat er een touristen loketjes was. dus wij vragen onze spaanse vraag in het spaans en vervolgens mochten we plaats nemen op de stoelen en werd ons van top tot teen uitgelegd hoe een chipkaart werkte waarmee je voor 39 euro allerlei museums kunt bezoeken, na een poosje kwamer er eindelijk andere mensen en zij de vrouw kijk maar even gerust dan ben ik zo bij jullie terug op dat moment zijn we gauw weg gerend voor we dalijk verplicht waren zon chipkaart te kopen of het nog uren ging duren. uit eindelijk hadden we een hoop vragen en stonden we rond de afgesproken tijd 16:30 weer bij de deur van inhispaña waar de juf ons op stond te wachten. helaas hadden we niet gewonnen want Annemieke en Olaf waren eerder terug maar het was wel een leuke les! vanavond is het Olaf's laatste avond in Spanje en er is een mtv feest dus genoeg reden om vanvond uit te gaan! heb er zin in! Schrijf morgen in mn verslagje hoe dat was!
dos besos/ twee kussen

  • 21 September 2012 - 17:35

    Mayke:

    haha wat een kraai is die juf van jou in dat filmpje! maar ik kan er geen bal van verstaan :P

    veeel plezier vanavond en misschien zie ik je ook nog eventjes op skype!

    xxx

  • 21 September 2012 - 17:35

    Mayke:

    haha wat een kraai is die juf van jou in dat filmpje! maar ik kan er geen bal van verstaan :P

    veeel plezier vanavond en misschien zie ik je ook nog eventjes op skype!

    xxx

  • 21 September 2012 - 18:19

    Dieuwertje Bruijstens:

    haha mooi filmpje hé! jaa zie je vanavond vast op skype! xxx

  • 21 September 2012 - 18:36

    Janet Roozeboom:

    Hoi Dieuwertje, Goed gedaan hoor proficiat met je certificaat! Ik zit nog op mn werk maar wij willen ook wel zo'n juf om af en toe een saaie training op te leuken!
    Veel plezier vanavond!

  • 24 September 2012 - 14:06

    Gerard Bruijstens:

    Gefeliciteerd met jouw eerste certificado! Die juf van je is inderdaad goed de kluts kwijt. Prima geluid om de katten uit mijn tuintje te verjagen, wat een maffe schreeuwlelijk!
    Hoop dat de stage goed gaat lopen en ben benieuwd naar de eerste ervaringen.

    groet, Gerard.

  • 25 September 2012 - 19:53

    Dieuwertje Bruijstens:

    dankjewell! haha inderdaad ik kan je wel haar facebook link geven kun je even informeren haha grapje zal ik maar niet doen. stage dag 1 en 2 zijn goed verlopen! we hebben het naar onze zin!

  • 25 September 2012 - 19:53

    Dieuwertje Bruijstens:

    dankjewell! haha inderdaad ik kan je wel haar facebook link geven kun je even informeren haha grapje zal ik maar niet doen. stage dag 1 en 2 zijn goed verlopen! we hebben het naar onze zin!

  • 25 September 2012 - 19:53

    Dieuwertje Bruijstens:

    dankjewell! haha inderdaad ik kan je wel haar facebook link geven kun je even informeren haha grapje zal ik maar niet doen. stage dag 1 en 2 zijn goed verlopen! we hebben het naar onze zin!

  • 25 September 2012 - 19:53

    Dieuwertje Bruijstens:

    dankjewell! haha inderdaad ik kan je wel haar facebook link geven kun je even informeren haha grapje zal ik maar niet doen. stage dag 1 en 2 zijn goed verlopen! we hebben het naar onze zin!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Agatha Ruiz de la prada

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2013

madrid found my heart and will always be in it!

03 Februari 2013

living the goodlife

29 Januari 2013

eerste designer aankoopje in the pocket

20 Januari 2013

maskerssss

13 Januari 2013

terug van weggeweest!
Dieuwertje

hoi hoi zoals jullie weten ga ik een half jaartje stage lopen bij Agatha Ruiz de la prada in Spanje!! en deze site zal ik gebruiken om mijn spannende avontuurtjes van daar in op te schrijven zodat jullie lekker mee kunnen genieten enjoy!

Actief sinds 06 Juni 2012
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 14894

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 28 Februari 2013

Agatha Ruiz de la prada

09 September 2012 - 09 September 2012

Coctèles

06 September 2012 - 06 September 2012

Hola Madrid

Landen bezocht: