finally i did it! - Reisverslag uit Manzanares el Real, Spanje van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu finally i did it! - Reisverslag uit Manzanares el Real, Spanje van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu

finally i did it!

Blijf op de hoogte en volg Dieuwertje

16 December 2012 | Spanje, Manzanares el Real

Buenas el fin de!

zo naar weken geprutst, geklooit,gewerkt,gezucht,genaaid,gestikt,gelijmd,geplakt,geprult te hebben was deze week dan eindelijk de kerstboom af!
hij heeft een mooi plaatjes in de winkel gekregen zodat iedereen hem goed kan bewonderen. zo zijn we met zijn 5e 4 sjouwen en 1 filmen vanaf verdieping 4 de trappen naar beneden en zo de straat op gegaan met de boom in de hand op naar de winkel van Agatha. de mensen op straat keken on allemaal vreemd aan we kregen leuke complimentjes als, Que Linda! Que mono! Que buen( wat mooi, wat leuk, wat goed). hij paste gelukkig echt net net nét in de deur opening van de winkel van Agatha.
ik ben best tevreden met het eindresultaat had eigenlijk niet verwacht dat ik zoiets helemaal met de hand zou kunnen maken but i just did it! En ben er stiekem ook best trots op dat die nu gewoon in de winkel van Agatha Ruiz de la Prada staat en dat iedereen hem kan bewonderen. zo zijn we dit weekeind ook nog even met Vera naar de winkel gegaan want ook zij was heel benieuwt naar de creatie! gelukkig vond zij hem ook heel mooi.

Verder hebben we deze week onze laatste lesjes spaans gehad en ben ik in het bezit van een officieel Inhispaña diploma, behaald niveau 1A.
o yeahhh.

Nu ben ik begonnen met het maken van een broche in de vorm van een ei voor op een jackje voor de fashionweek jaja nu gaat het eindelijk beginnen!!

dit weekeind heb ik heel mijn kamer gepoets, gedwijld (het woordenboek van mijn laptop keurt gedwijld niet goed en wil er gekwijlt van maken haha), gestoft en natuurlijk gestreken en gewassen. Mama en papa jullie hebben me goed opgevoed hoor! ik kan echt niet tegen een vies stink hol haha.

en zaterdag avond heb ik lekker pannenkoeken gebakken voor Vera Annemieke en mijzelf en for the first time waren ze gewoon allemaal gelukt, zelfs de eerste! heuuj. daarna zijn we op stap gegaan naar het apartjementje van Kevin Roy en Valentina wat nu een beetje een gewoonte begint te worden ieder weekeind hebben we daar wat geklets gedronken en een potje kingzen gedaan met alle studentjes.
was erg gezellig en vervolgens hebben we de metro gepakt en is de ene helft naar Kapitaal geweest en is de andere helft waaronder Annemieke en ik naar starstudio gegaan! ons stamclubje hiero.
en dat was het wel zo'n beetje..

fijn weekeind nog en ps de foto's van de kerstversieringen en Plaza Major staan nu in mijn vorige verslagje!

hasta luego!!
dos besosss









  • 16 December 2012 - 22:29

    Mama:

    hoi dieuwie,


    leuke en mooie foto's. We zijn echt supertrots op je. Ik zou de boom wel in het echt willen zien.
    nu maar werken voor de fashionweek.

  • 17 December 2012 - 08:51

    Maria:

    Hallo Dieuwertje,

    Gefeliciteerd!!!!!!!! Je boom is echt heel mooi geworden, SUPER!
    Leuk om op de fotoreprtage te zien hoe jullie met je boom door Madrid aan het sjouwen zijn.
    Nog een paar daagjes en dan kun je weer lekker bij je pa, ma en zusje onder de kerstboom aanschuiven.
    Alvast goede reis gewenst,
    Liefs,
    tante Maria

  • 17 December 2012 - 12:24

    Gerard Bruijstens:

    Ha kanjer,

    wat 'n leuke foto's en wat fantastich dat jouw boom nu een markante plaats in de winkel heeft! Dat is iets om hartstikke trots op te zijn. Ik ben in iedergeval trots op mijn 'kleine' nichtje dat ineens heel groot is en grootse dingen doet. Daar neem ik mijn hoed heel diep voor af!!!!!!

    Geniet nog van een paar dagen fröbelen aan je nieuwe creatie en dan....... lekker kerstvieren thuis.

    Hele fijne kerstdagen en tot ziens!

    Liefs ook namens Corrie,

    Gerard.

  • 21 December 2012 - 21:01

    Dieuwertje Bruijstens:

    hee lieve familie heel erg dankjewel ik ben blij dat jullie hem ook mooi vinden!

    jullie ook feliz navidades!
    fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast!!

    dos besos de mi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Manzanares el Real

Agatha Ruiz de la prada

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2013

madrid found my heart and will always be in it!

03 Februari 2013

living the goodlife

29 Januari 2013

eerste designer aankoopje in the pocket

20 Januari 2013

maskerssss

13 Januari 2013

terug van weggeweest!
Dieuwertje

hoi hoi zoals jullie weten ga ik een half jaartje stage lopen bij Agatha Ruiz de la prada in Spanje!! en deze site zal ik gebruiken om mijn spannende avontuurtjes van daar in op te schrijven zodat jullie lekker mee kunnen genieten enjoy!

Actief sinds 06 Juni 2012
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 14890

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 28 Februari 2013

Agatha Ruiz de la prada

09 September 2012 - 09 September 2012

Coctèles

06 September 2012 - 06 September 2012

Hola Madrid

Landen bezocht: