hola hola halloween - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu hola hola halloween - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu

hola hola halloween

Blijf op de hoogte en volg Dieuwertje

02 November 2012 | Spanje, Madrid

hola hola,

zeg dat wel hello halloween! we hebben het flink gevierd hier in Madrid!
zondag zijn we met een groepje meiden naar Parque del Atractiones gegaan dat nu helemaal in het thema van Halloween was!
overdag zijn we de attracties ingeklommen en klonk er al wat Halloween muziek was er wat decoratie in het thema en liepen er veel verkleden gasten. na het eten toen het net een donker begon te worden zijn we richting "het spookhuis"gegaan. toen we vooraan in de rij stonden om ons kaartje te laten zien vertelde een eng verklede man dat we de trap op moesten klimmen 3 keer op de deur moesten kloppen en dan zouden we het zelf wel zien. goed elkaar vast gepakt en vol spanning klommen we de trap op na 3 keer kloppen deed een creepie ventje de deur open en renden we als een paar gekken naar binnen. binnen in "het huis" kwam je terecht in allemaal scene's van enge films zoals de ring, en the exorcisme waar we langs een bed moesten lopen waar een enge vrouw in een bebloede witte jurk en lang sluik zwart haar op bed lag. die ons ook nog eens lekker flink liet schrikken en ons achterna kwam. en zo nog een hele hoop meer enge figuren en kamers waar we langs en doorheen moesten het kwartiertje leek dan ook een eeuwigheid te duren. gillend kwamen we het huis uit gerend en daar stond ook meteen een groepje mensen ons uit te lachen want zij hadden de foto met onze bange hoofden allang gezien!

terwijl we nog even aan het uitpuffen waren en onze foto aan het bekijken waren ging er een bel af rond heel het park en we besloten net als de meeste gasten er op af te gaan. wat bleek de mensen uit "het spookhuis" kwamen op dat moment tot leven. ik en Avelyn scheten zowat in onze broek toen we achterna gezeten werden door een van de figuren met een bijl en een in een eng monniken pak met messen in zijn hand. later zijn we nog in een spookhuis met allerlei clowns gegaan ook echt eng en als afsluiting nog even in het donker in een hele vette achtbaan gekropen. jeetje wat was ik bang en wat hebben we gegild en gerent!!

woensdag was het natuurlijk papa's verjaardag! en nu officieel halloween! hier in Madrid word dat flink gevierd, en wij als toeristen konden dit natuurlijk ook niet overslaan. we hadden wat smink gekocht en ons verkleed en zjin richting Café Orange gegaan met een groepje NLers. alleen Annemiek en ik kwamen binnen vanwege ons europian vibe bandje dus besloot de rest om ergens anders heen te gaan en zijn wij er met zijn twee op uit gegaan. binnen kwamen we ons Duits huisgenootje met zijn vrienden tegen en hebben we tot 6 uur 's ochtends lekker lopen dansen! ( de volgende dag waren we vrij vandaar haha) dit was echt een onwijs goed feestje! en de volgende dag hebben we met onze brakken koppen onder het genot van Philips zelf made omeletjes nog even bij gepraat over onze leuke avond in Orange!


op stage moest ik maandag voor de 328945863598 x weer op nieuw beginnen met mijn boom omdat mesa er nog steeds niet tevreden over was, er was iets mis gegaan omdat ik ze niet goed begrepen had ivm met de taal, en ik was dan ook flink teleurgesteld maar goed toch weer opnieuw begonnen want ik wilde laten zien dat ik het wél kon! met wat hulp weer van yao en pipi ben ik begonnen en eindelijk was mijn boom aan het groeien en dit keer nog goed ook! want gelukkig was Mesa er dit keer helemaal weg van en ik was trotst dat het me gelukt was. ik ben nu nog bezig met de finish touches maar als hij af is zal ik er een foto van maken en op de site zetten! zo dit was het wel zo'n beetje morgen ri de primark en zondag zien we zondag wel weer.

buen el fin de semaña para vosotros!!

  • 05 November 2012 - 12:28

    Gerard Bruijstens:

    Kijk dat zijn nog eens avonturen en nog de krant gehaald ook! Meid ze gaan je nog ooit missen daar in Madrid. Overigens lijken de belevenissen niet helemaal geschikt voor hartpatiënten en bovendien ben ik niet zo fotogeniek als jullie, dus blijf ik maar rond huis.

    Tof dat het nu eindelijk met de boom is gelukt, dus de 328945863599e x ging het dan wel goed? Nou ja, het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat!!!

    Ik ben benieuwd naar de foto van het meesterstuk van de grand lady of creation!

    Wederom bedankt voor een erg leuk verslag en tot de volgende gelegenheid.

    liefs Gerard.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Agatha Ruiz de la prada

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2013

madrid found my heart and will always be in it!

03 Februari 2013

living the goodlife

29 Januari 2013

eerste designer aankoopje in the pocket

20 Januari 2013

maskerssss

13 Januari 2013

terug van weggeweest!
Dieuwertje

hoi hoi zoals jullie weten ga ik een half jaartje stage lopen bij Agatha Ruiz de la prada in Spanje!! en deze site zal ik gebruiken om mijn spannende avontuurtjes van daar in op te schrijven zodat jullie lekker mee kunnen genieten enjoy!

Actief sinds 06 Juni 2012
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 14868

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 28 Februari 2013

Agatha Ruiz de la prada

09 September 2012 - 09 September 2012

Coctèles

06 September 2012 - 06 September 2012

Hola Madrid

Landen bezocht: