weekje 7 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu weekje 7 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Dieuwertje Bruijstens - WaarBenJij.nu

weekje 7

Blijf op de hoogte en volg Dieuwertje

09 November 2012 | Spanje, Madrid

Hola,

week 7 zit er ook al weer, wat gaat de tijd toch snel!
dit was weer een lekker kort weekje van maandag t/m donderdag want vandaag ( vrijdag) zijn we vrij omdat het vandaag feest van de stadspatrones is. Wat dit precies inhoud weet ik zelf helaas ook nog niet en internet wil mij ook niet echt helpen erachter te komen wat er nou precies gevierd wordt vandaag.

Ik heb deze week op stage weer hard gewerkt! mijn boom was helemaal af en Mesa was er tevreden over, dus ben ik deze week begonnen met de voorbereidingen om hem in het groot te maken. het is een hoop werk maar ik vind het erg leuk om er mee bezig te zijn! En Yao leert me ondertussen allerlei handige snufjes!

Donderdag avond hebben Annemieke en ik bij Vera P. pannekoeken gegeten Yummieeee.

morgen ochtend (zaterdag) vertrekt alweer een vriendin terug naar Nederland haar stage zit er al weer op! En daarom gaf ze gisteren een afscheidsfeestje bij haar thuis maar dat hield gauw op want we werden weg gejaagd aangezien we te veel lawaai maakte met z'n alle, maar goed dan gaan we toch gewoon ergens anders feesten! en hup zo zijn we met een groep richting club Dreams gegaan! klein discotheekje vlak bij sol en club joy eslava. Was een erg gezellig avondje. ook hebben we al wat nieuwe Nederlanders leren kennen die deze week aangekomen zijn die hier ook stage gaan lopen via Madrid Students.

vandaag heb ik besloten lekker lui te doen en ben ik opzoek naar lekkere receptjes om ons eten eens wat gevarieerder en smakelijker te maken. Ik heb wat gevonden met gepofte aardappeltjes in de magnetron dus ga dat straks maar eens even uit proberen!
wish me goodluck!


oja en zoals belooft! de foto's van mijn Agatha Ruiz de la Prada kerstboom staan erop!

Muchos besosss







  • 10 November 2012 - 17:00

    Ankie:

    hoi dieuw,


    wat een leuke boom. nu in het groot. veel succes er mee!

    groetjes mama

  • 10 November 2012 - 23:15

    Dieuwertje:

    hoi mam!, dankje dankje! xx

  • 17 November 2012 - 16:01

    Gerard Bruijstens:

    Hoi Dieuwertje,

    dat ziet er goed uit, geheel in de bedrijfskeuren. Ik begrijp nu wat een gepruts het geweest moet zijn. Ik hoop dat hij in het groot ook goed uitvalt. Verder hoop ik dat jouw rectpten ook goed zijn gelukt en dat je gepofte aardappeltjes hebt kunnen eten in plaats van aardappelbrij in een geklapt schilletje!

    Als het goed is zijn vandaag the girls aangekomen en kunnen jullie een lekker weekend shoppen en keet trappen. GENIET!!!!!!!

    liefs Gerard.

  • 21 November 2012 - 10:18

    Anja Van Der Sanden:

    Hey Dieuwertje,

    Zo te zien en te lezen loopt het wel in Madrid! Gezellig om te lezen allemaal! Meis, doe je ding zo goed mogelijk en probeer zo veel mogelijk te leren van deze ervaring, maar da gaat lukken......mmmmm als ik toch nog 25 jaar jonger zou zijn....zucht

    Succes met je boom in het groot en lekker die gepofte aardappeltjes...je brengt me op een idee!

    Groetjes Anja van der Sanden

  • 25 November 2012 - 21:03

    Dieuwertje:

    hee ome Gerard!

    dankjewel! het is inderdaad flink wat gepruts geweest maar bij de grote boom zitten nu ook alle plastice verdiepingen aan elkaar! en dat is ook wel even een gepruts geweest maar wel gelukt!
    mijn recepten waren grandioos, haha het was echt heel lekker de gepofte aardappeltjes waren ook goed gelukt! en zeker geen aardappelbrij in een geklapt schilletje, wie weet maak ik ze nog wel eens een x voor jullie als ik in Nederland ben en jullie weer bij Ristorante 'marankie' komen eten!
    ik hoorde dat gisteren de Marokkaanse gereten erg lekker waren en het goed beviel! ik mis hier ons Nederlands eten eigenlijk best wel, en besef nu ook wel dat mama eigenlijk nog best een hoop recepten kent. wij eten hier voornamelijk : mais/ertjes/groentenmix/boontjes met gebakken aardappeltjes. of pizza/spaghetti net zoals vanavond zit weer flink vol haha. maar dan houd het bij ons dus eigenlijk al wel op.

    hoe is het verder allemaal bij jullie thuis en ook met Ruud en Linda?
    Wat stonden er trouwens weer leuke foto's van Lars op facebook echt teen droppie!

    groetjes!!

    dieuwertje






  • 25 November 2012 - 21:08

    Dieuwertje:

    Hee @ Anja wat leuk dat jij ook zo mijn verslaagjes leest en op de hoogte bent!

    de gepofte aardappeltjes met kruidenboter waren goed gelukt en smaakte echt heel lekker!
    ik had er kipfilétjes bij gedaan en die gebakken tussen de stukjes ui en paprika was er zelf best trots op haha en de meiden vonden het gelukkig ook heel lekker.

    en we vermaken ons hier zeker wel nu komt de kerst eraan dus Madrid is al een beetje in de kerstsfeer aan het komen en dat is erg leuk om te zien!

    tuurlijk mis ik thuis wel maar onze weken zitten vaak zo vol en er is hier zo veel te zien en te doen dat de tijd vliegt!

    de groetjess!!

  • 27 November 2012 - 20:07

    Dieuwertje Bruijstens:

    ps ik heb een foto van mn gerechte erbij gestopt!

  • 27 November 2012 - 20:07

    Dieuwertje Bruijstens:

    ps ik heb een foto van mn gerechtje erbij gestopt!

  • 27 November 2012 - 20:07

    Dieuwertje Bruijstens:

    ps ik heb een foto van mn gerechtje erbij gestopt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Agatha Ruiz de la prada

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2013

madrid found my heart and will always be in it!

03 Februari 2013

living the goodlife

29 Januari 2013

eerste designer aankoopje in the pocket

20 Januari 2013

maskerssss

13 Januari 2013

terug van weggeweest!
Dieuwertje

hoi hoi zoals jullie weten ga ik een half jaartje stage lopen bij Agatha Ruiz de la prada in Spanje!! en deze site zal ik gebruiken om mijn spannende avontuurtjes van daar in op te schrijven zodat jullie lekker mee kunnen genieten enjoy!

Actief sinds 06 Juni 2012
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 14867

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 28 Februari 2013

Agatha Ruiz de la prada

09 September 2012 - 09 September 2012

Coctèles

06 September 2012 - 06 September 2012

Hola Madrid

Landen bezocht: